Ma már egyre kisebb csomaggal indulunk el vásárolni. A hölgyek például szeretnek csak egy kézi táskával elindulni a közeli bevásárlóközpontba. Készpénznek aligha lesz hely, bőven elegendő ma már a bankkártya, sőt az okostelefonnal is fizethetünk a legtöbb helyen. Erre a kereskedőknek is fel kell készülniük, hogy minél hatékonyabb legyen a bankkártya-elfogadás.
Online és offline is a hatékonyságra kell törekedni
Olyat még nem igazán hallottunk, hogy valahova azért szeretnek járni a hölgyek vásárolni, mert nagyon gyors, minőségi a fizetési folyamat. Azonban az ellenkezőjéről már igen: ha fennakadások vannak a terminállal, a pénztárnál több időt kell tölteni, mint magával a vásárlással, azzal potenciális ügyfeleket is lehet veszíteni. Szerencsére a BizPay által elérhető Worldline szolgáltatások segítségével megelőzhetjük a kellemetlenségeket. Gyors, zökkenőmentes és biztonságos fizetési lehetőségeket kínálhatunk a vásárlóknak mind offline, mind online.
A minőségi szolgáltató kiválasztásával nemcsak az ügyfelek járnak jól, de a kereskedő számára is hatalmas előnyt jelenthet. Az ügyfélélményt nagymértékben javíthatjuk, megbízhatóságot és hosszú távú üzleti sikereket érhetünk el. A megfelelő, minőségi bankkártya-elfogadás szolgáltatással magas szintű kényelmet, gyorsaságot és egyben biztonságot nyújtunk az ügyfeleknek. Sokan még a mai napig tartanak az online fizetéstől, mondván, nem adják meg akárkinek a bankkártya adatokat.
Minden biztonsági elvárásnak, felhasználói igénynek meg kell felelnie az adott szolgáltatónak. Ezért is kell kiemelten figyelni a kiválasztás során. A versenyképességhez is nagymértékben hozzájárul a fizetési folyamat. Minél egyszerűbb, annál kisebb az esélye annak, hogy például az online térben ott hagyják a vásárlók a kosarat, és nem fejezik be a vásárlást.
Melyik lesz az ideális szolgáltató?
Természetesen a piacon ajánlatokat bőven találhatunk. A legjobb, ha ezeket összehasonlítjuk. Sok kereskedő elköveti azt a hibát, hogy csak a költségek alapján hozza meg a döntést. Persze fontos az árak összehasonlítása, hogy éppen milyen tranzakciós díjak, havi vagy éves díjak, illetve szerződési kötelezettségek vannak.
Emellett azonban nem szabad elfeledkezni a technológiai lehetőségekről. Valóban a legmodernebb fizetési megoldásokat nyújtja? Sikeresen tudja integrálni a legújabb módszereket? Az ügyféltámogatás minőségére is figyelni kell, hisz fontos, hogy probléma esetén segíteni tudjanak és a rendelkezésünkre álljanak. Végül ott vannak a további feltételek is, az “apróbetűs” részek, amelyek szintén eldönthetik, hogy melyik lesz a jó választás.
Nem kell kapkodni a döntéssel
Kérjünk be minél több ajánlatot, és hasonlítsuk össze őket minden fontos szempont alapján! Fizetési szolgáltatót hosszú távra választunk, nem előnyös félévente, évente lecserélni az aktuális partnert.