A bankkártya-elfogadás és a minőségi szolgáltatás kapcsolata

Ma már egyre kisebb csomaggal indulunk el vásárolni. A hölgyek például szeretnek csak egy kézi táskával elindulni a közeli bevásárlóközpontba. Készpénznek aligha lesz hely, bőven elegendő ma már a bankkártya, sőt az okostelefonnal is fizethetünk a legtöbb helyen. Erre a kereskedőknek is fel kell készülniük, hogy minél hatékonyabb legyen a bankkártya-elfogadás.

Online és offline is a hatékonyságra kell törekedni

Olyat még nem igazán hallottunk, hogy valahova azért szeretnek járni a hölgyek vásárolni, mert nagyon gyors, minőségi a fizetési folyamat. Azonban az ellenkezőjéről már igen: ha fennakadások vannak a terminállal, a pénztárnál több időt kell tölteni, mint magával a vásárlással, azzal potenciális ügyfeleket is lehet veszíteni. Szerencsére a BizPay által elérhető Worldline szolgáltatások segítségével megelőzhetjük a kellemetlenségeket. Gyors, zökkenőmentes és biztonságos fizetési lehetőségeket kínálhatunk a vásárlóknak mind offline, mind online.

A minőségi szolgáltató kiválasztásával nemcsak az ügyfelek járnak jól, de a kereskedő számára is hatalmas előnyt jelenthet. Az ügyfélélményt nagymértékben javíthatjuk, megbízhatóságot és hosszú távú üzleti sikereket érhetünk el. A megfelelő, minőségi bankkártya-elfogadás szolgáltatással magas szintű kényelmet, gyorsaságot és egyben biztonságot nyújtunk az ügyfeleknek. Sokan még a mai napig tartanak az online fizetéstől, mondván, nem adják meg akárkinek a bankkártya adatokat.

Minden biztonsági elvárásnak, felhasználói igénynek meg kell felelnie az adott szolgáltatónak. Ezért is kell kiemelten figyelni a kiválasztás során. A versenyképességhez is nagymértékben hozzájárul a fizetési folyamat. Minél egyszerűbb, annál kisebb az esélye annak, hogy például az online térben ott hagyják a vásárlók a kosarat, és nem fejezik be a vásárlást.

Melyik lesz az ideális szolgáltató?

Természetesen a piacon ajánlatokat bőven találhatunk. A legjobb, ha ezeket összehasonlítjuk. Sok kereskedő elköveti azt a hibát, hogy csak a költségek alapján hozza meg a döntést. Persze fontos az árak összehasonlítása, hogy éppen milyen tranzakciós díjak, havi vagy éves díjak, illetve szerződési kötelezettségek vannak.

Emellett azonban nem szabad elfeledkezni a technológiai lehetőségekről. Valóban a legmodernebb fizetési megoldásokat nyújtja? Sikeresen tudja integrálni a legújabb módszereket? Az ügyféltámogatás minőségére is figyelni kell, hisz fontos, hogy probléma esetén segíteni tudjanak és a rendelkezésünkre álljanak. Végül ott vannak a további feltételek is, az “apróbetűs” részek, amelyek szintén eldönthetik, hogy melyik lesz a jó választás.

Nem kell kapkodni a döntéssel

Kérjünk be minél több ajánlatot, és hasonlítsuk össze őket minden fontos szempont alapján! Fizetési szolgáltatót hosszú távra választunk, nem előnyös félévente, évente lecserélni az aktuális partnert.

Hasonló tartalmak

A 2024-es év Top 3 magyar sztárja

A 2024-es év Top 3 magyar sztárja

A modern zene különösen vonzó a fiatalok számára, akik az interneten keresztül fedezhetik fel kedvenc előadóikat, legyen szó popzenéről, alternatív...

Így lehet egyszerű feladat az olajcsere

Így lehet egyszerű feladat az olajcsere

Habár az olajcsere gyakran egy tipikusan férfias feladatként él a köztudatban, valójában némi előkészülettel és a megfelelő eszközök birtokában a...